czwartek, 16 października 2014

Krótkie ogłoszenie

Przepraszam bardzo za tak długą nieobecność, ale szkoła dała się we znaki. Teraz wyszłam na prostą i już powinno być dobrze ;)
Kolejny rozdział jeżeli nie pojawi się w ten weekend, to na 100% opublikuje go w następnym tygodniu. I myślę, że od kolejnego wpisu, kolejne będą się pojawiać systematycznie, bo chyba potrzebuję większego bata nad sobą ;) Jak chyba większość z nas.
Mam nadzieję, że taka przerwa nie zniechęciła Was i będziecie dalej czytały moje wypociny :D
A co u Was słychać?
Pozdrawiam gorąco,
Jess

4 komentarze:

  1. Hej, dość chwilę mnie tu nie było, jak sama zauważyłaś szkołą to tragedia i pochłania mnóstwo czasu.
    Zakochałam się w tym blogu i byłabym bardzo wdzięczna za informacje o nowych rozdziałach (jakbyś mogła zostawiaj je w "sowiej poczcie")
    Pozdrawiam i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam, czekam. Spokojnie my nie pouciekamy c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Juhu! Już nie moge sie poczekać! :)

    OdpowiedzUsuń