poniedziałek, 28 lipca 2014

Liebster Award



Dziękuję bardzo za nominację ^^

''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Pytania:
1. Ulubiona książka?
Ciężko wybrać jedną, ale chyba "Demon i Panna Prym" autorstwa Paula Coelho. Książka, którą zapamiętam do końca życia :O O naturze człowieka w ciekawy sposób :)
 I trylogia "Igrzysk Śmierci" i "Harry Potter" <3
2. Jakie jest twoje życiowe motto?
"Nigdy nie żałuj swoich decyzji" czasu nie cofniemy, a z jakiegoś powodu je podjęliśmy. Nie ma co żałować i trzeba iść dalej ;)
3. Co lubisz w pisaniu?
Oderwanie się od rzeczywistości. Mogę napisać wszystko, co mi w duszy gra. Tworzę swój własny świat, a w nim bohaterów, którzy często są tym, kim ja chciałabym być. Poza tym radość z przeczytania każdego jednego komentarza jest przeogromna xD
4. Ulubiony gatunek książki?
Oj i tu mamy problem, bo czytam wszystko xD Ale chyba książki fantastyczne. Zawsze w bibliotece do nich pierwszych podchodzę :D
5. Dlaczego założyłeś/łaś bloga?
Potrzeba oderwania się od świata. Muszę gdzieś przelać myśli, a dramione to coś, co kocham :D
6. Gdybyś mógł/mogła to jakiego bohatera książkowego byś uśmiercił/a?
Kurcze ciężkie pytanie O.o Bliss z "Błękitnokrwistych". Nie lubiłam jej wątku i mnie denerwowała -.-
7. Twoja książkowa miłość? 
Zdecydowanie ich za dużo ._. 
Draco Malfoy (na pierwszym miejscu ^^), Peeta Mellark, Finnick Odair, Luke Castellan, Jack Force 
Hahaha o ranny sami blondyni *.* Tyle że Finnick w książce nie był blondynem O.o
8. Twoje największe marzenie?
Chyba dostać się na medycynę. I zakochać z wzajemnością ^.^
9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10 lat?
Za 10 lat będę chyba kończyła studia medyczne ze specjalizacją. Ponadto na serdecznym palcu nosiła będę piękny pierścionek zaręczynowy. Rano będę biegała. Skończę wiele kursów z zakresu moich zainteresowań.
10. Drobna głupota, którą popełniłeś/łaś?
Ja? Nie popełniam głupot! :D
No dobra, żartuję :x Kiedyś wyjechałam z wujkiem na basen. W domu założyłam strój kąpielowy, więc w szatni tylko zdjęłam ubrania i ruszyłam w stronę natrysku. Po drodze przechodzący ludzie, albo się dziwnie  patrzyli, albo się oglądali. dwie dziewczyny mniej więcej w moim wieku przeszły koło mnie, popatrzyły wielkimi oczami, a potem się śmiały. Nie miałam pojęcia, o co chodzi, więc zignorowałam. Kiedy stałam pod prysznicem, moja siostra powiedziała mi, że góra od stroju jakoś mi się zagięła i ludzie mogli zobaczyć to, czego nie powinni ;_; 
Siostra do dzisiaj nie pozwala mi o tym zapomnieć -.-
11. Ulubiony cytat i dlaczego?
Chyba jednego ulubionego cytatu nie mam. Za to bardzo lubię ten:
"Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat działa potajemnie by udało Ci się to osiągnąć."
Po przeczytaniu "Alchemika" długo pamiętałam to zdanie. Co więcej czuję, że jest to prawdziwe. Kiedy czegoś chcę, często nadarzają mi się okazje, żeby to osiągnąć. Kiedy działam wbrew temu, co sobie postanowiłam, często dzieje się coś, co przeszkadza mi dokończyć "złą" czynność.

Nominuję:


  1. http://dramione-badz-moja-nadzieja.blogspot.com/
  2. http://bel-amour-dramione.blogspot.com
  3. http://amoredramione.blogspot.com/
  4. http://milosc-przychodzi-nieoczekiwanie.blogspot.com/
  5. http://precious-fondness.blogspot.com/
  6. http://hermiona-draco-love.blogspot.com/
  7. http://scorose-weird-story.blogspotot.com/
  8. http://granger-again.blogspot.com/
  9. http://amara-ultionis.blogspot.com/
  10. http://obliviate-dramione.blogspot.com/
  11. http://w-chmurach-milosci.blogspot.com/

Moje pytania:
1.     Kto jest Twoim idolem? Dlaczego?
2.     Jaki byłby Twój patronus?
3.     Ulubiona zabawka w dzieciństwie?
4.     Gdyby nie dramione to o jakiej parze mogłabyś pisać?
5.     Ulubiony film i dlaczego?
6.     Z jakim bohaterem książkowym się utożsamiasz?
7.     Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
8.     Co sprawia Ci największe trudności?
9.     Czy jest coś co zmieniłabyś w swoim życiu? Jeśli tak, to co?
10. Najfajniejszy prezent jaki dostałaś na urodziny?
11. Ideał chłopaka? <3

5 komentarzy:

  1. Hej.:)
    Dziękuję za nominację.:) Zazwyczaj nie bawię się w te nagrody, jednak w komentarzach odpowiadam na pytania.:) Mam nadzieję, że Cię to nie urazi.:)
    1. Nie mam swojego idola. Jest kilkunastu ludzi, którzy swoim życiem inspirują mnie do podejmowania pewnych decyzji, ale nie mam nikogo takiego, na kogo punkcie bym wariowała.:)
    2. Kotek / Puma.
    3. Byłam dziwnym dzieckiem, bo nie miałam swoich ulubionych zabawek.:) Tak gdzieś od 4 roku życia zaczynałam rysować i istniał dla mnie tylko jeden kolor - czarny.:) Nikt nie potrafi tego wytłumaczyć.:)
    4. Niklaus Mikaelson i Caroline Forbes z Pamiętników Wampirów. Tak beznadziejnie zakończono ich wątek, prawie jak zakończenie Pottera.
    5. Hm, Trzy metry nad niebem. Ma wiele pięknych myśli i skłania człowieka do refleksji. Poza tym.. Nie ważne ile razy go obejrzę, nadal będę płakać nad głupotą Babi.
    6. Z Draco Malfoyem z "Harry'ego Pottera" i Christianem Greyem. Owszem, to mężczyźni, którzy mają skomplikowaną psychikę. Tak jak ja.
    7. Emocje, jaka moja twórczość wyzwala w czytelnikach. Komentarze, w których zawarte są domysły, krytyka i inne rzeczy sprawiają mi ogromną radość.
    8. Największe trudności sprawia mi sprzątanie. Jestem taką bałaganiarą, że porządki to dla mnie coś strasznego. Nienawidzę sprzątać.
    9. Nie zmieniłabym nic. Jest tak jak powinno być.
    10. Na osiemnastkę dostałam bilety na dwa koncerty - Nickelbacka i Linkin Parka. Nic tego nie pobije.:)
    11. Oj, mój książe ze bajki...:D Seksowny, czuły, romantyczny, troskliwy, tajemniczy, niebezpieczny, sarkastyczny.:) Najlepiej połączenie Christiana Greya, Draco Malfoya, Adriana Iwaszkowa, Gideona de Villersa, Deana Haldera, Niklausa Mikaelsona. : ) Z każdej postaci jakaś cecha i bam, mam swój ideał.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie ma sprawy :D
      Też uwielbiam wątek Caroline i Klausa <3 I cały czas mam nadzieję, że Klaus jednak wróci do TVD, bo bez niego to nie to samo :(

      Usuń
    2. Klaus może nie wracać.:) Wystarczy, że Caro pojedzie do Nowego Orleanu.:))

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń